05 Ocak 2015

BU KADARI OLMAZ - ZAFER YAPICI

AKP Adıyaman milletvekili Mehmet Metiner'e dayısının oğlunun Sincik ilçesine Milli Eğitim Müdürü olarak atanması sorulmuş. Metiner'in verdiği yanıt şu olmuş: "Biz inançlı insanlarız değil mi? Cuma namazına gittiğimizde her hafta hutbede ne okunur; "akrabalarını koru kolla' der". Metiner, dayısının oğlunu Milli Eğitim Müdürü yaptıranın kendisi olduğunu böylelikle zımnen kabul etmiş. Bu "kollayıcı" tavrını bir de dine dayandırmış. Metiner'e soruyu yönelten sunucu bu cevap üzerine bir soru daha sormuş: "O zaman sizin yaptığınız bu? Öyle mi oluyor?". Metiner şöyle bir cevap vermiş: "Vallahi sen Allah'ın ayetine bile karşı geliyorsan, ben sana ne diyeyim" (CNN Türk, 02.01.2015). Vallahi sayın vekil, ben sana ne diyeyim? * * * Aynı gün, bir başka haber. AKP'li Samsun İlkadım Belediye Başkanı Erdoğan Tok "ihtiyaç fazlası" deyip 1 Ocak itibariyle 247 belediye işçisinin işine son vermiş. Fakat aynı gün 380 işçiye işbaşı yaptırmış" (Sözcü, 03.01.2015). Belediye işçileri ihtiyaç fazlası olurken, ihtiyaç fazlası işçilerin atılması nedeniyle oluşan ihtiyaç, başkanın işçileriyle doldurulmuş. Vallahi sayın belediye başkanı, ben sana ne diyeyim? * * * Aynı gün... 2015 seçim hazırlıkları ile ilgili konuşan AKP Genel Başkan Yardımcısı Süleyman Soylu, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın kızı Sümeyye Erdoğan ile ilgili bakın ne söylemiş. "Siyaset gen işidir. Babadan, ailesinden insana iletilebilir". Vallahi Sayın AKP Genel Başkan Yardımcısı, ben sana ne diyeyim? * * * Velev ki siyaset gerçekten gen işi... ...O halde siyasette ahlak ne işidir?..(HABER EKSPRES GAZETESİ- 05.01.2015) Zafer YAPICI

Hiç yorum yok: