07 Ekim 2013

Yorumsuz - Zafer Yapıcı

4 Ekim 2013 tarihli bir gazete haberi… “Behzat Ç. dizisinin senaristi yazar Emrah Serbes hakkında, bir televizyon programında 1 Mayıs olaylarını değerlendirirken Başbakan’a hakaret ettiği gerekçesiyle 12 yıla kadar hapis istemiyle dava açıldı. Serbes, Erdoğan’a ‘Recep Tazyik Erdoğan’ demişti. Tazyik sözcüğü hakaret kabul edildi. ‘Kamu görevlisine görevinden dolayı hakaret edildiği’ iddiasıyla açılan dava sürüyor”. * * * Aynı tarihli gazetede yer alan bir diğer haber… “Geçtiğimiz aylarda AKP Tokat milletvekili Zeyit Aslan’ın Meclis’te iktidar kulisi bahçesinde uyurken çekilen fotoğrafı bir gazetede yer almıştı. Bunun üzerine Aslan, kadın gazetecilere yönelik olarak ‘Ben sizin bacak aranızı çekip gazeteye bastırsam, bunların gerçeği bu diye. Ahlaksız olurum değil mi?’ sözlerini kullanmış, bu sözler çok tepki çekmişti. Aslan, dokunulmazlık zırhına sahip olduğundan yargılanamıyor. Konu AKP Disiplin Kurulu’na gelecek. Aslan, AKP Disiplin Kurulu’na “kınama” cezası istemiyle sevk edilmişti. AKP muhabirlerinin edindiği bilgiye göre Zeyit Aslan’a en fazla “uyarma” ya da “kınama” cezasının verilebileceği öngörülüyor”. * * * Emrah Serbes, muhalif yazar. Zeyit Aslan, iktidar milletvekili. İki haberi kesiyorum, yan yana koyuyorum. Önce birine sonra diğerine bakıyorum. Ülkemin haline yanıyorum… (HABER EKSPRES GAZETESİ- 07.10.2013) Zafer YAPICI

Hiç yorum yok: